כמה מהציבור מאזין לרדיו ואיזו תחנה מובילה? | הסוקר חושף

אייל ראובן No Comments on כמה מהציבור מאזין לרדיו ואיזו תחנה מובילה? | הסוקר חושף

הסוקר דודי דרור שיתף את מאזיני מהדורת הבוקר, בנתוני המחקר שביצע אודות צריכת המדיה בציבור החרדי: כמה מהציבור מאזין לרדיו, איזה תחנות מובילות ומה שעות ההאזנה הפופולריות | וגם: כמה קוראים עיתונים

צילום: באדיבות המצולם
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דודי דרור, מנכ"ל חברת הסקרים 'אסקריא', המתמחה בחברה החרדית, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), על מחקר שביצעו לאחרונה על המדיה החרדית. "מדובר על מדד מדיה חדש שנקרא INDOX – שבודק את צריכת המדיה במגזר החרדי בכל כלי המדיה החרדים. המדד שלנו מעמיק ומגלה את הרגלי ההאזנה לרדיו. 54% מהמגזר מאזינים לתחנות השונות".

דרור שיתף בנתוני המחקר: "אנחנו יודעים להגיד שתחנות 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק' מובילות במגזר עם כ-30% ל'קול חי' ואחוז דומה ל'קול חי מיוזיק'. התחנה הזו תפסה מקום של כבוד למרות שהיא יחסית צעירה וזה מרשים".

ביחס לשעות ההאזנה, עדכן דרור: "אפשר לראות פיק משמעותי של האזנה ביותר בשעות הבוקר 8-9 לאחר מכן ירידה, עליה מחדש באזור 2 בצהריים ופיק נוסף בשעות הערב בעיקר 8-9 ו-10. הרבה מאוד מאזינים בשעות האלו".

על המדיה הכתובה: "העיתונות החרדית חזקה מאוד. השבת שומרת עליה. 80% נחשפים אליה בסופי שבוע ו-60% במהלך השבוע. אנשים קוראים את העיתונים זמן ארוך, מעל שעה. המדד שלנו מאפשר למפרסמים לבנות תמהיל מדיה".



0 תגובות